Thursday, July 30, 2009

pagi yg terang...

ari ni bermula dgn cukup baik pd aku.. pesal? tah, psl MU kot. MU menang mlm td..yeah. 2-1.. ok la, lwn ngn boca juniors. anderson ngan valencia dpt score. yeah... valencia score ms debut pulak tu...mmg terbaeeek.



1st goal, anderson. free kick smart dowh... kena crossbar pastu msk....




ahahaha...muke puas ati dpt score....3 taun dok MU br score sebijik...cam hrm nye record

aku nk gi tgk game ni mlm td... si paez ckp astro ade amek. turun kat bwh, gi maple dekat ngan umah aku tu. dia pasang cite melayu yg drift tu (ala...yg ade awal ngan fasha sanda berlakon tu). mencarut aku tgh2 mlm. penat jek turun... ahahaha. suda nye blk ngan perasaan hampa, terus tdo sampai kol 6.45. bangsat gila perangai aku subuh kol 6.45.....



semayang jage ek kekwn...kalo xsemayang subuh... jd cilake la hari anda tuh




semayang la b4 anda disemayangkan...

gi driving scool, ari ni last beb. nk genapkan 9 jam. tp belom abes bayar lg. kena tunggu bpk aku bg duit la(aku mana de duit skang nih nk byr... ahahaha), br leh book bile nk wat test. ari ni lain sket feel bwk keta. ok la....sekali je mati kat jln. salah belen minyak ngan klac. aku jem gak nk belen kan mende alah 2 ekor nih... takot2 ms test aku fail psl 2 bende ni je. arap2 xla. mahal dowh... kena RM 785. kena repeat, plus 100 lg. xmemasal buang duit. baik bg aku 100 tu wat enjoy kat pdg besar kang.... byk bende nk beli nih.



ni la kete yg aku gune ms belajar.... (aku nk tgk sape yg leh caye) ahahaha

aku br di 'link' oleh member aku, si haliza (amende nick dia, halyzaqiut kot). xphm aku ape fungsi mende alah tuh... sam ke ngan yg org tag2 blog tu? ke sama cam fesbuk? aaaa... nanti2 la phmkan. aku nk update entri ari2 pon pening kepala nk taip ape dlm nih...ahahaha.



london, paris, new york... tu tagline iklan ape r?

selalu aku suke taip entri blog time mlm...dekat2 kol 12 tu aku taip. pesal? ye la...conclusion 4 da day la kekonon. ahahhaa....padahal kol 2.30 lepas tu br aku tdo. ye la...kata 'bloggers block' kena la cr idea ape nk dinukilkan dlm ni, kan? tp ari ni de exception sket. saje je, excited. MU menang. yeah....xdpt tg pon berbaloi gak. asal menang cukop la. kate true die-hard fan MU.

K, nk bla. nk tgk LALOLA.


LALOLA cast... jom join aku tgk



yes...debut + score = winning team "ANTONIO VALENCIA"


p/s : aku rs blog aku ni da jd blog unofficial 4 MU la... penoh gambar player MU je. xpe. nih bermusim je nih. kang normal la blk.



ahahaha...jambu sial berbatov....ni gambar taun bile nih...

3 comments:

  1. uit daeng...
    aku link blog ko tu sebab aku pon ada blog...
    so, kira apa2 yg ko update aku dpt tau laa..
    bukan ko sorg je aku link...
    ramai lagi (blogger merangkap kawan2 aku)...
    so, kalau ko link aku nyer blog, ko pun leh tau la perkembangan aku tru dashboard blog ko..
    ada paham...
    ke penerangan kurg jelas..
    kira mcm aku tag blog ko laa..

    ReplyDelete
  2. ooo ye ke?
    aku pon xtau fungsi dia ape...
    cuma tgk ade gambar ko je kat side page belah kanan tu...

    ReplyDelete
  3. mm..klu ko nk address blog aku, g tgk kat FB aku...

    ReplyDelete