Tuesday, July 28, 2009

perlis....

hahaha....aku agak bermood baik la sehari dua nih...selalu terigt benda2 ms belajar dulu....

aku pon xpasti amende yg trigger feeling hepi nih....tp aku rs sbb aku terjumpa ex-classmate aku kat driving school kelmarin... jumpa2 je msg2 cam " oops..wei pesal ko ade kat sini?"... haha. so terbukak la sket cite psl member2 sek menengah dulu... even konon2 nk planning nk wat mini gath and stuff... bile jumpa kekwn nih mmg feel tu yg best aje la.. jarang la rs nk mencarut je (ini selingan saje ye, jgn ambil serius...ahaha)....



nih ms form 2 nih...kelas belah petang


ni form 3, nampak la muka2 yg ala ala CEO...


yg sbnrnye aku da mula miss hidup kat perlis... aman wei duk sana... even ko nk jd kera sumbang sorang2 pon aku rs leh aje idop.... agak2 bosan kuar hostel, tgk bendang sawah. aku xigt sgt la skang perlis da menghijau blk ke x bendang sawah tuh. last ms aku blk rsnye br tanam benih2 padi, even da mula nak nampak hijau gak la bendang2 nih. selalu ptg2 gi jog kat kwsn2 bendang nih...even stamina xde pon (pancit dowh...padahal sekilo- je jauh dia) quite enjoyable. jogging dlm hujan lg masyuk, dgn baju basah n berat aku berusaha nk bwk, lg la penat, sambil mendepang kan dada seolah2 aku br score goal spt mamat bernama cristiano ronaldo tuh (ni mengarut je)....

idop ngan kengkwn nih... byk benda2 aku belajar sebenarnye. aku stat msk asrama ms form 4, even b4 tu xpenah dok asrama, tp quite ok la...senang je nk adapt. bsh bj sendiri, belajar pon sendiri.. boleh kata whole thing private wat sendiri. ye la, kat umah, mak aku ade tlg bsh bj, msk nasi, tlg kejot... ms kat asrama, lantak ko lah nk watpe pon. byk benda yg terkenang kenang je....




hahaha...gambar ni smart



nih kat matrix...lecturer bio ku yg menawan (ahaha)


kalo kat perlis, terpk lak ex housemate aku...perangai suma ok...xde la nk touching2...kalo xsuka pon kita bleh tau. drpd nk touching2 pastu merajuk x memasal, lg la kena pulau. mmg betol2 bertuah aku rs dpt kenkwn camni, byk benda aku belajar, aku tau, even kadang2 bende yg cam bodoh pon aku leh wat gak...xpe la...enjoyin' life kan... tp berbatas...xla open semuanya...



metal guys...wei, bila lg nk main futsal ngan bola padang?


depan gua kelam nih....

aku asek ter'beron' je semenjak dua menjak nih...nak kata food poisoning xla plak. tp skang dh jarang mkn nasik la...mkn lauk je byk. ayam la, susu la, fries la, tp nasik 2 hari sekali br mkn. diet? nk diet hapenye kalo da kurus camni, ye x? tp risau gak...perut da ade cam nk boroi2 la....hanjeng. xnk la dowh boroi2 nih....

k la. sok kena gi la driving school membawa kereta segala. lgpon xde mende nk tulis, org kata ape 'blogger's block'... ahahahaha. ok, chow.

p/s : rsnye aku wat blog nih dulu 4 english lesson utk aku...suda nye suma jd BM balik....xpe. martabatkan bahasa melayu..kan baik. belajar bhs lain pon bgs. so, win-win situation.




yeah....gunakan bahasa melayu/malaysia, bahasa perpaduan




english kena la belajar n kuasai gak kan...


hai, wakarimashita (Yes, I do understand)

2 comments: