Sunday, August 2, 2009

beat it, no one want to be defeated...

peh...bgn lambat lg la ari ni. da kunci jam, nk bgn kol 9. suda nye gi off plak alarm enset tu. aaaa....alamat nye cam konpem aku test jpj ms puase. lantak la, asal test suda. lgpon duit br dpt ptg td. sok je la setelkan, bio le.


ahahaha...ni la enset aku


bgn tdo, bkk PC jap. bc la pape yg patot. kat berita harian, mak allahyarhamah (ni xpasti) yasmin ade wat kenyataan mengatakan anaknye itu dilahirkan sebagai wanita, membesar sbg wanita and menyahut seruan Ilahi pon dlm keadaannye yg wanita. ye la, KOSMO ade siarkan berita pasal biografi allahyarhamah, dr ms keciknye hingga la ke akhir hayat dia (mksdnye cam transformasi yasmin dr seorg lelaki kpd wanita). marah si marina mahathir, mengatakan KOSMO membuka aibnye selepas yasmin sudah meninggal dunia. ye la, KOSMO boleh disalahkan atas sebab menjaga aib si mati. tp aku pk, ape masyarakat kite pk psl khunsa? (xmerujuk kepada allahyarhamah, sbg rujukan je). adekah org kite, bile disebut khunsa tu, cam dgr alien yg mendarat kat bumi, yg dijalankan ujikaji pdnye? pd aku, skrg kan informasi da melambak2 da, ape la yg pelik kalo ade khunsa dlm msrakat, kan? ke sbb diorang ade 2 kemaluan tuh, kita rs benda tu mengaibkan? kalo camtu, suma org la aib. anta resume keje, org bace, "ooo dia ni lelaki, mesti ade tut kan? ahahaha...". lek2 suda, tp kena la berpk secare terbuka kan....ini miss universe nye contest ko suh open minded... Allah cipta org tu khunsa xleh lak ko open minded kan? sekian dimaklumkan.....



pondan ni mmg lain hal kalo nk dicemuh....



nih betol ke alien nih?



xpe, "world" nye pasal...ahahaha

ptg td turun jap, menyapu lg laman umah. ari ni menyapu dpn umah, lg seksa. ye la, kat laman depan pokok sena ade 2 batang. 2 2 lak besar 1 pemeluk setengah. bygkan la bape byk daun dia. kalo yg gugur tu, da leh tutup satu court futsal aku rs. tp bila sapu2, da kumpulkan tu kan, "eh, sket plk?" aku ckp. ilusi optik la aku rs. ahahaha....dpn rumah pon leh wat street magic ok. xyah nk tunggu david blaine terpacak dpn gate umah.... daun kering sudah. besa la, da kumpol2, open fire lak. dpn umah ade balai polis... gi la mampos. tp sambil2 bakar tu dok gak depan tmpt bakar tu, kalo ade polis kuar igt nk padamkan.

da setel, naik umah. wat pumping. haaa...ari ni konon2 konsisten la. semlm da stat, ari ni sambung. ahahaha. aku akan berusaha until lemak2 di perut ini terbakar sempurna sperti badan oliver queen dlm smallville... nantikan. ahahaha.



aku try gak wat yg ni, sudanye seminggu saket belakang...ahahaha



ni la oliver queen in smallville....

k...nk tgk smallville la kat tv. kat pc da de sampai season 8, tp sedap lak tgk kat tv3 tu. mungkin sbb ade selingan iklan kot.

chow.

p/s : aku tersangkut lak ngan lagu MJ "Beat It". walaupon vclipnye nmpk cam gay sket (ni aku tiru ayat utube "the gayest video i've ever seen). ahaha..mmg la bkn gay, tp yg part dia pgng pisau pastu dance tu yg cam hanjeng tuh. tp MJ nye dance....superb. macho bergaya beb.



Abang MJ mmg terbaekk la..king of pop


No comments:

Post a Comment